Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki kluczowe kompetencje

Akredytacja ICF jako krok do międzynarodowej kariery w coachingu
2023-12-29 12:43:52

Podstawa teoretyczna, podejście do coachingu oraz edukacja i akredytacja

Artykuł Akredytacja ICF jako krok do międzynarodowej kariery w coachingu
Opanowanie Angielskiego przez Internet: Twoja Droga do Sukcesu
2023-12-15 08:08:41

W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie świat staje się coraz bardziej połączony, znajomość języka angielskiego przestaje być tylko atutem - staje się koniecznością.

Artykuł Opanowanie Angielskiego przez Internet: Twoja Droga do Sukcesu
Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
2023-07-12 15:45:23

Problemy w zespole to nieunikniona rzeczywistość w świecie biznesu. Bez względu na to, jak dobrze dobrany jest zespół lub jak dobrze są one wykwalifikowane, problemy mogą się pojawić z wielu powodów.

Artykuł Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
Jak napisać CV bez doświadczenia zawodowego?
2022-12-19 11:42:02

Znalezienie pierwszej pracy to trudne zadanie, bo obecnie dla większości pracodawców liczy się przede wszystkim doświadczenie.

Artykuł Jak napisać CV bez doświadczenia zawodowego?
Szkolenia dla firm — które z nich najefektywniej wpłyną na Twoje przedsiębiorstwo?
2022-01-04 18:06:42

Szkolenia dla firm online i stacjonarne rozwijają umiejętności, przekazują wiedzę, na przykładach obrazują błędy, które popełniają nawet doświadczeni menedżerowie. Prowadzone są z myślą uzyskiwania synergii i dbaniu o kompetencje przyszłości.

Artykuł Szkolenia dla firm — które z nich najefektywniej wpłyną na Twoje przedsiębiorstwo?
Dobry menadżer - szkolenia, o których warto wiedzieć
2021-12-28 14:16:22

Szkolenia menedżerskie mają za zadanie podnoszenie kompetencji pracowników.

Artykuł Dobry menadżer - szkolenia, o których warto wiedzieć
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
2021-12-27 12:55:53

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych.

Artykuł Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?
Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
2021-10-29 12:03:58

Wskaźniki efektywności magazynowej, to zestaw mierników wspomagających pracę managera magazynu lub specjalisty odpowiedzialnego za zarządzanie magazynem i logistyką magazynową.

Artykuł Wskaźniki efektywności magazynowej. Szkolenie z zarządzania magazynem
Zarządzanie gospodarką magazynową
2021-03-01 15:46:38

Zarządzanie gospodarką magazynową jest jednym z kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie.

Artykuł Zarządzanie gospodarką magazynową
Zasady obsługi klienta
2020-10-06 14:09:37

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe...

Artykuł Zasady obsługi klienta

stron: 1 2 339

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kluczowe kompetencje

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.